• برنامه درون شهری
  • برنامه درون شهری
  • تبریز شهر اولین ها - شاهگلی
  • برنامه برون شهری
  • رکابزنان سبز تبریز - لوگو
اسلاید 11 اسلاید 22 اسلاید 33 اسلاید 44 اسلاید 44

 

۲ مطلب در مرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

برگزاری نخستین همایش ملی و بزرگ دوچرخه سواری ناجا در تبریز

همایش ملی ناجا در تبریز

اواخر سال 95 طی توافق پلیس با فدراسیون دوچرخه سواری، هییت دوچرخه سواری ناجا تشکیل شد. هدف از این کار گسترش فرهنگ دو چرخه سواری بین عامه مردم و علی الخصوص پرسنل نیروی انتظامی است. پلیس به این نتیجه رسیده که تنها راه حل مشکلات ترافیکی امروز، جایگزین کردن وسیله نقلیه مناسب به جای خودرو های شخصی تک سرنشین می باشد و دوچرخه همان شاه کلید گره های کور ترافیکی است.

دوچرخه وسیله نقیله پاک است، بیایید همگی با شرکت در این همایش بزرگ به گسترش آن در بین آحاد مردم کمک کنیم و از منافع آن بهره مند شویم.

وعده دیدار: جمعه 13 مرداد، پارکینگ شماره 1 ایل گولی

توجه: اکیپ های ثبت نام از ساعت 07:00 در محل مستقر خواهند بود. روند ثبت نام با ذخیره اثر انگشت و ارائه کارت یا شماره ملی خواهد بود، بنابراین جهت جلوگیری از تضییع حق شما صلاح است از همان ساعات اولیه اقدام به ثبت نام نمایید.

کلاه ایمنی و بیمه حوادث ورزشی به همراه داشته باشید. اگر بیمه ورزشی ندارین از این لینک می توانید بطور آنلاین تهیه کنید.

جوایز نفیسی برای شرکت کنندگان در این همایش به قید قرعه در نظر گرفته شده است.

ادامه مطلب

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
موسسه رکاب زنان سبز تبریز

وظایف هماهنگ کننده ها (جلو دار - وسط دار - عقب دار)-رکاب زنان سبز تبریز

هماهنگ کننده ها

وظایف هماهنگ کننده اکیپهای دوچرخه سواری:


- هماهنگ کننده برنامه قبل از حرکت اکیپ باید جلودار، عقب دار و میاندار را تعیین کند و مسیر رکابزنی و ایستگاه های استراحت را با توجه به طیف شرکت کنندگان به اطلاع جلو دار محترم برساند.

- هماهنگ کننده وظیفه ایجاد ارتباط و نظارت بر روند کلی اکیپهای دوچرخه سواری دارد.

- هر گونه پاسخگوئی به نهادهای انتظامی و یا سایر موارد صرفا بر عهده هماهنگ کننده محترم برنامه هاست.

وظایف جلودار:
1- جلو دار با توجه به توانایی، تعداد نفرات و نوع برنامه (همایش، فرهنگ سازی، تمرین) و افراد شرکت کننده در رکابزنی سرعت حرکت گروه را در مسیر با اطلاع هماهنگ کننده تنظیم کند.
2- جلودار در ابتدا با سرعت کم حرکت میکند تا گروه به نظم در آید وپس از پیمودن حدود ٢٠٠ متر، سرعت را زیاد کند و با توجه به شیب مسیر، سرعت را تنظیم کند.
3- در تقاطع ها و میادین با توجه به طول گروه و وضعیت چراغ راهنما همیشه سعی کند از اول چراغ سبز از این مکانها عبور کند تا عقب دار فرصت عبور از چراغ را داشته باشد و دو دسنگی ایجاد نشود.
4- جلودار با توجه به عرض مسیر و ترافیک آن، حدود ٥٠ متر مانده به محل مدنظر با بالا بردن دست و نشانه یک یا دو انگشت آرایش گروه را به ستون یک یا به ستون دو تعیین کند.
5- جلودار در طول مسیر بسته به نوع رکابزنی توسط بی سیم یا سایر وسایل ارتباطی یا علامت با هماهنگ کننده یا میاندار در تماس خواهد بود. در صورت عدم وجود بی سیم می تواند از نزدیک ترین رکابزن استفاده کند.

لطفا مابقی را در ادامه مطلب مطالعه بفرمایید.

ادامه مطلب

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
کمیته فنی-اجرایی